RS3 Ügyviteli Rendszer

RS3 az Ügyviteli Rendszer!

Bonyolult, nehezen átlátható meglévő szoftvere, vagy nem elégíti ki cége minden felmerülő igényét?
 
Váltsa le meglévő szoftverét még ma, és kezelje ügyviteli folyamatait egyetlen rendszerben!

Az RS3 Ügyviteli Rendszer egy egyedülálló, komplex számlázó és készlet-nyilvántartó szoftver, mely megannyi hasznos funkcióval felvértezve alkalmassá teszi arra, hogy akár egy több telephellyel rendelkező cég igényeit is teljes mértékben lefedje. Felépítése egyedi, átlátható, üzemeltetése könnyen elsajátítható, nem igényel hosszas tanulási folyamatot.

Rendszerünk teljes mértékben megfelel a törvényi előírásoknak és adatszolgáltatási kötelezettségeknek. A jogszabályok nyomon követésével folyamatosan bővítjük legfrissebb verzióinkat. Rendszerünket napi szinten és folyamatosan fejlesztjük, új funkciókkal egészítjük ki az ügyfeleink igényeinek megfelelően!

Terméktámogatásunk is egyedülálló, és ami a legfontosabb, hogy teljesen ingyenes! Munkatársunk a felmerülő kérdésekben azonnal tud segíteni telefonon, és távoli asztali-program (Teamviewer) segítségével. Nem számít, hogy az Ön cége helyileg hol van, a segítség azonnal érkezik!
 
A költségek miatt ne fájjon a feje! Kiszámítható, kedvező árazás mellett vásárolhatja, vagy  akár bérelheti is Rendszerünket, akár napi két kávé áráért! Ne habozzon, próbálja ki Rendszerünket kötelezettség és költség nélkül! Keressen minket bizalommal elérhetőségeinken!

 

 

Az RS3 Ügyviteli Rendszer funkciói

Értékesítés /Kimenő, bejövő bizonylatok/
Az üzleti élet és a Rendszer legfontosabb eleme, ezért nagyon fontos, hogy minden igényünket kielégítse, felépítése átlátható, és könnyen használható legyen. A Rendszer fejlesztése során ezekre a tulajdonságokra fektettük a fő hangsúlyt.
A bizonylatok sorrendben, egymás alatt - telephelyenként - jelennek meg. A szabadon beállítható jelzőoszlopokban, felhasználói szinten a releváns információk (bizonylat sorszámok, dátumok, partner-adatok, értékek, fizetési mód, dolgozó, stb.) megjeleníthetők, illetve módosíthatók. A kiállított bizonylatok pénzügye is itt követhető nyomon, illetve itt (is) módosítható. A "Fizetve" oszlop mutatja, hogy a bizonylat milyen státuszban van: fizetett, nem fizetett. A lejárt bizonylatokat "N" betűvel jelzi a rendszer. Ha a partnerünknek lejárt bizonylata van, erre az új bizonylat kiállításakor figyelmeztet a program. Az esetleges lejárt bizonylatokról egyenlegközlő kiküldésével tudjuk tájékoztatni partnerünket.
 
A bizonylatok rögzítése gyorsgombok és egér használatával is egyszerűen elvégezhető. Új terméket akár bizonylatok írása közben is fel tudunk venni.
 
Kimenő bizonylatok
A legtöbb esetben egy kimenő bizonylat (szállítólevél, számla) készítését árajánlat és/vagy bejövő megrendelés rögzítése előz meg. A Rendszer lehetőséget biztosít arra, hogy árajánlatból, bejövő megrendelésből néhány gombnyomással kimenő bizonylatot készítsünk. 
A kimenő bizonylatok lehetnek számlák (normál számla, előlegszámla, proforma számla, módosító számla, érvénytelenítő számla), és szállítólevelek (normál szállítólevél, visszáru,). A szállítólevélből készíthetünk számlát, illetve a szállítóleveleket összevonhatjuk számlába (összevont számla).
A bizonylatok kiállítása devizában is történhet. A Rendszerben, a beállított bank aktuális árfolyamát automatikusan letölti és frissíti a program.
 
A "bizonylat meglévő alapján" gomb segítségével készíthetünk a kijelölttel tartalmilag azonos kimenő bizonylatot (szállítólevél, számla).
A bizonylatok között könnyen kereshetünk, szűrhetünk, illetve szűkíthetünk. Az "Info" menüben sok hasznos információ (napi forgalom, nyereség, vevőstatisztika) megjelníthető. A bizonylathoz rögzíthetünk belső megjegyzést, a kijelölt bizonylatokat pénzügyileg összesíthetjük.

Bejövő bizonylatok
A Rendszer lehetőséget biztosít arra, hogy akár kimenő megrendelésből is egy kattintással készíteni tudjunk bevételezést.

Ha szállítólevelen kapunk árut, majd abból később készül normál, vagy összevont számla, akkor nincs szükség a bizonylat újbóli rögzítésére, mivel azok módosíthatók, illetve összevonhatók. Így módosítás/összevonás után csak a számlaszámot kell beírnunk. A bevételezés a módosítás mellett akár törölhető is.

Proforma számla is bevételezhető, melyből egy kattintással normál bejövő számlát készíthetünk.

Az RS3 Ügyviteli Rendszerrel egyszerűen kezelheti bizományos készleteit is!

Elérhetőségünk

4028 Debrecen, Apafi u. 42-44
+36 30 9 354 586
+36 70 4 299 799
info@rs3.hu
facebook oldalunk
Impresszum
Adatkezelési nyilatkozat

Bízhat bennünk

Image

Információ

Az RS3 Ügyviteli Rendszer 2002. óta tartó fejlesztés eredménye. Ügyviteli Rendszerünk egyedi, átlátható felépítésű, széles körű feladatokat ellátó, bármikor az egyedi igényeknek megfelelően alakítható!

Az Ügyviteli Rendszerhez kapcsolódó szolgáltatások: RS3 Webáruház, RS3 Tablet Értékesítési Rendszer, RS3 Raktári Rendszer.